کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316474 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی آی‌دیوایستان چقدر ارزش دارند؟

appleappstore_20443-642x427

تا به حال به این فکر کرده‌اید که جمع قیمت اپلیکیشن‌های نصب‌شده بر روی آی‌دیوایستان چقدر است؟ به عبارت دیگر این که چقدر پول صرف خرید اپلیکیشن کرده‌اید و یا اگر از اپلیکیشن‌های کرک‌شده استفاده می‌کنید چه میزان اپلیکیشن را به طور رایگان نصب کرده‌اید. سوال جالبی است و ابزار جدید AppZapp قصد پاسخ‌دادن به آن را دارد.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ برای آن که بتوانید از این ابزار استفاده کنید در قدم اول باید نرم‌افزار مربوط به آن را که بر روی مک و پی‌سی قابل نصب است از این لینک دریافت کنید. پس از بازکردن این نرم‌افزار AppZapp شروع به چک‌کردن کتابخانه‌ی آیتونزتان می‌کند. در صورتی که نرم‌افزار خود به طور خودکار این پوشه‌ی کتابخانه‌تان را پیدا نکند باید این کار را به طور دستی انجام دهید.

 

پس از لیست‌شدن اپلیکیشن‌ها گزینه‌ی Select All را انتخاب کرده و بر روی Submit Selected تپ کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود وارد اکانت AppZapp خود شوید و منتظر ارسال‌شدن اطلاعات به سرورهای AppZapp بمانید. به نتایج حاصل از بررسی می‌توان از طریق اپلیکیشن آیفون (دانلود از این لینک) و آیپد (دانلود از این لینک) سرویس دست پیدا کرد.

 

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید در نوار آبی‌رنگ پایین صفحه مجموعه قیمت تمامی اپلیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود. می‌توانید لیست اپلیکیشن‌ها را به تفکیک موارد پولی، رایگان یا پولی و رایگان برانداز کرده و قیمت هر یک را جزء به جزء مشاهده کنید. همانطور که گفتیم این اپلیکیشن از کتابخانه‌ی آیتونزتان استفاده می‌کند. از این رو اپلیکیشن‌های اضافه‌شده ممکن است هم برای آیپد و هم برای آیفون باشند. بنابراین امکان تفکیک اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد از همدیگر نیز تعبیه شده است.

 

Macbook_iPhone_white

 

در نهایت می‌توانید این لیست را با تپ‌کردن بر روی دکمه‌ی اشتراک موجود در منتهی‌الیه سمت چپ نوار آبی‌رنگ پایین صفحه در سرویس‌های مختلفی نظیر فیسبوک و توییتر و یا از طریق ایمیل و مسیج به اشتراک بگذارید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24680 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/27 تعداد مشاهده: 1804
سافت گذر